.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افسارگسیختگی نرخ‌ها کرایه‌ها در مازندران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت: مسئولان با توجه به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها مانع افزایش افسارگسیخته نرخ‌ها کرایه خودروهای عمومی و تاکسی‌ها شوند.


به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی مازندران، موسی قاسم‌بیشه در دومین جلسه ستاد هدفمندسازی یارانه‌های استان اظهار داشت: برای تحقق بودجه سال 93 و دادن سهم تولید و سایر بخش‌ها نیازمند انصراف تعداد بیشتری از مردم و یا افزایش بودجه هستیم.

قاسم بیشه بیان داشت: اگر چه زمان ثبت‌نام برای دریافت یارانه نقدی فاز دوم هدفمندی به پایان رسیده ولی زمان انصراف از دریافت یارانه تا پایان سال جاری ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت رفاهی به نشانی www.refahi.ir انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام کنند.

وی گفت: برخی شهروندان متقاضی انصراف از یارانه اعلام کردند یا از ابتدا کد رهگیری چهار رقمی از پیامک سامانه رفاهی را دریافت نکرده‌اند و یا آن را گم کرده‌اند.

این مسئول یادآور شد: در این ارتباط براساس اطلاعات کسب شده افراد متقاضی انصراف از یارانه که کد رهگیری ندارند می‌توانند با مراجعه به بانک عاملی که یارانه دریافت می‌کنند برای دریافت کد شناسایی اقدام کنند.

دبیر ستاد هدفمندسازی یارانه‌های مازندران از مسئولان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان خواست با توجه به اینکه با اجرای فاز دوم هدفمندی بنزین، نفت، گازوئیل و سی ان جی عملا با قیمت‌های جدید عرضه می‌شود تمهیدات و اقدامات اجرایی لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سهمیه خودروهای عمومی در کارت سوخت آنها شارژ شده بنابراین افزایش نرخ کرایه حمل و نقل چه در بخش مسافری و چه در بخش باربری باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا با افزایش افسارگسیخته نرخ‌ها مواجه نشویم.

قاسم بیشه اظهار داشت: تجربه سال‌های قبل نشان داده که با افزایش قیمت حامل‌های انرژی بعضی از کالاها به طور مستقیم یا غیرمستقیم با افزایش قیمت مواجه بودند پس برای نظارت و تنظیم بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همچنین اداره کل تعزیرات حکومتی تمهیدات لازم را برای کنترل قیمت‌ها ایجاد کنند تا فشار مضاعف برمردم تحمیل نشود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.